Valorile noastre

Grija speciala, lucram impreuna, ascultam si comunicam. 

Echipa ArTerra


Grup medical multidisciplinar de elita

Echipa ArTerra este un grup medical multidisciplinar de elita, in care medicii colaboreaza la standarde inalte de calitate si in care sanatatea, starea de bine si siguranta pacientilor sunt prioritati:

  • Tratam pe fiecare cu demnitate, prietenie si respect
  • Implicam pacientii, familia lor si pe ceilalti colegi in deciziile medicale
  • Ne asiguram ca actiunile noastre contribuie la o ingrijire medicala de calitate exceptionala, indiferent de rolul fiecaruia din echipa
  • Admitem erori, ne cerem scuze si invatam din ele
  • Suntem campionii sanatatii si a starii de bine a pacientilor, familiilor lor si a colegilor
  • Vorbim atunci cand altii nu pot (sau nu vor)

Cei mai buni atunci cand lucram in echipa

A lucra impreuna pentru ingrijirea pacientilor are la baza convingerea ferma ca suntem cei mai buni atunci cand lucram in echipa. Succesul echipei ArTerra depinde de abilitatea noastra de colabora intre noi, cu pacientii si cu familiile acestora si cu alte echipe sau organizatii medicale:

  • Colaboram intre noi pentru excelenta
  • Comunicam clar si adecvat
  • Lucram impreuna pentru a depasi provocarile
  • Cerem ajutor si oferim asistenta atunci cand este nevoie
  • Suntem recunoscatori colegilor pentru contributiile lor si sarbatorim succesele impreuna
  • Utilizam resursele terapeutice eficient si privim fiecare leu ca si cum ar fi al nostru

Grija exceptionala pentru pacient si nevoile lui

Fiecare membru al echipei noastre este un lider. Privim leadership-ul mai degraba ca pe o stare decat ca activitatea colegilor numiti „lider”, „manager” sau „director”. Daca definim managementul ca „a face lucrurile bine”, leadership-ul inseamna „a face lucrul potrivit”.

Atunci cand oferim ingrijire medicala pacientilor, suntem de fapt liderii procesului lor terapeutic. Atunci cand discutam cu colegii si ne exprimam entuziasmul pentru rezultatele comune, suntem liderii echipei. Cand ne facem meseria la maximumul abilitatilor profesionale, suntem proprii lideri.

Fiecare dintre noi, de la colegul cu cea mai vasta experienta, pana la cel mai tanar membru al echipei, actioneaza ca un lider atunci cand cauta sa faca lucrul potrivit si sa actioneze ca un exemplu pentru ceilalti prin ganduri, cuvinte si fapte.

Lumea se schimba cu o viteza uluitoare si schimbarea este una dintre caracteristicile secolului nostru. Noi ca oameni ne schimbam, asa ca abilitatea noastra de a controla schimbarea noastra personala si a colegilor nostri este un atribut esential de leadership.

In plus, pentru a ne adapta la schimbare, capacitatea de a asculta si de a conduce necesita setari mentale ce incorporeaza constiinta de sine, inteligenta emotionala, inovare, sinceritate, obiectivitate si o disponibilitate de a actiona atunci cand este potrivit:

  • Comunicam cu empatie, suntem responsabili de modul in care emotiile si actiunile noastre ii afecteaza pe ceilalti
  • Inspiram pe ceilalti sa imbratiseze schimbarea, incurajandu-i sa isi descopere locul intr-o perspectiva mai larga
  • Ne straduim sa fim cei mai buni
  • Pretuim opiniile si contributiile colegilor, pacientilor sau ale oricui altcineva
  • Incurajam inovarea si suntem deschisi ideilor noi
  • Ascultam cu interes si actionam acolo unde suntem stapani pe cunostintele noastre